Forum Settings
Forums
New
Apr 5, 2010 4:57 AM

Oct 2009
1414
Wat zo jij hier in de AWF club op MAL willen zien om het hier leuker/gezelliger/actiever te maken?

Meer afbeeldingen? Bepaalde topics? Een mooie layout in de beschrijving? Anime relaties van Animes die ook op het AWF populair zijn?

Laat het hier weten ;D
Reply Disabled for Non-Club Members
Apr 5, 2010 5:35 AM
Jan 2008
23
Wat favoriete anime/manga/character/seiyu toernooien?
Apr 5, 2010 5:43 AM

May 2008
94
layout in beschrijvingg. :DD
Apr 5, 2010 9:50 AM

Apr 2008
1245
Mashu said:
Wat favoriete anime/manga/character/seiyu toernooien?

Ik betwijfel of April hier tijd voor heeft, Aurao heeft het volgens mij druk met BAT en ik zie niet zo snel iemand anders dat doen. Vooral niet voor de kleine groep mensen die hier zo nu en dan kijken....

Jonas said:
layout in beschrijvingg. :DD

Hier ben ik wel een beetje mee eens. We zouden kunnen kijken of Jordi tijd heeft om iets moois te maken.

(Nee, ik kom niet met nieuwe ideeën ik geef alleen commentaar op de gedane suggesties.)
"Never imagine yourself not to be otherwise than what it might appear to others that what you were or might have been was not otherwise than what you had been would have appeared to them to be otherwise"
Apr 6, 2010 5:28 AM

Oct 2009
1414
Hier een anime toernooi houden voor de kleine hoeveelheid mensen heeft idd niet zoveel nut. Als je een anime toernooi wilt volgen/stemmen, kijk dan maar eens naar het BAT op het AWF.

April had het zoizo een beetje te druk voor deze groep, vandaar dat ze oa mij een Admin heeft gemaakt.

In layout in de beschrijving zou wel mooi zijn ja. Als iemand wat gemaakt heeft kan die het naar mij opsturen, dan zet ik het erin. (nadat het word goedgekeurd ofc)
We zouden er ook een soort van klein design-wedstrijdje van kunnen maken, maar dan moeten er wel minstens 2-3 van de weinigen hier meedoen =P
Apr 6, 2010 6:46 AM

May 2008
94
Ik kan anders een lay-out proberen.
Maar hoe moet ik het maken? Moet het een groot prentje zijn, of een echt lay-out?
Geef anders eens de maten.
Apr 7, 2010 4:08 AM

Oct 2009
1414
Een echte layout zou dan in BBcode moeten, wat dat is alleen toegestaan.

De maten,... tja die weet ik ook niet. Je hebt namelijk alleen maar zon venster waar de je club details met mogelijk BBcode kunt invullen. Paginabreetes worden niet gegeven. Wat ik wel weet is dat alle andere clubs waar ik lid van ben hier, die layout hebben, dat hebben gedaan met afbeeldingen. Kijk maar hoe breed die van de ZnT Club bijv zijn.
AuraoApr 7, 2010 4:14 AM
Reply Disabled for Non-Club Members

More topics from this board

» The AWF MAL Club MSN Groep

Aurao - Mar 15, 2010

3 by Aurao »»
Apr 6, 2010 6:35 AM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login