Forum Settings
Forums
New
Mar 5, 2017 3:19 PM
Jul 2018
559035
Ben je nieuw in de club? Feel free to introduce yourself here!

Ik zal beginnen :3

Ik ben Lifelux, momenteel al 20 jaar (*sigh*) en ben van provincie Antwerpen.
I <3 katten, japanse cultuur, muziek en kunst :3
Over bovenstaande dingen: mijn hobby's zijn katten aaien, tekenen (on hiatus, te druk bezig met school), muziek maken (on hiatus, same reason), programmeren, platen (vinyls) verzamelen, anime kijken/manga lezen, computers assembleren voor een prijsje, DJ in Drum n Bass en House, uitgaan met vrienden en naar conventions gaan (Facts/Comic Con/Made In Asia/...). (teveel hobby's, I know...)
Momenteel ook bezig met Japans te leren wanneer ik eens tijd heb. Hetzelfde geldt voor anime kijken of manga lezen, dat doe ik meestal thuis en niet op kot /shrug
Mijn favoriete anime genres zijn Romance, Slice of Life, Adventure, Comedy, Game. Recommendations zijn altijd welkom!
Ik studeer Game Development (ofwel Digital Arts and Entertainment: Game Development als je van lange namen houdt) in Kortrijk en zit nu in mijn eerste jaar. Mijn levensdoel is om als programmeur te werken bij Id Software, de makers van o.a. games zoals Doom (favourite game) en Quake. Momenteel maken we 2D games, volgend jaar is 3D aan de beurt :D

Hmmm what to tell more... OH YES.

en ik haat België

Cheers!
Reply Disabled for Non-Club Members
Mar 6, 2017 6:53 AM

Aug 2013
28
Allrighty, here goes nothing!

Ik ben 22 jaar, afkomstig van Merelbeke (tegen Gent) en ik studeer Nieuwe media in Gent. Naast Anime kijken en dicking around on the internet ben ik vooral met muziek bezig en speel ik in een band. Qua anime kijk ik een beetje naar vanalles eigenlijk. Enkel horror ben ik niet zo een fan van. Voor de rest is mijn leven helemaal niet zo boeiend dus ga ik het hier bij houden :D

Here's a potato:

↑ Click on the Kitty ↑
NYA!
Mar 6, 2017 8:37 AM

Oct 2015
6715
Ik ben Luka, ik woon in Waregem (West-Vlaanderen)
Ik ben 16 jaar oud (bijna 17)