Forum Settings
Forums
New
May 31, 2008 3:28 AM
Mar 2008
4
hej alle sammen!
Jeg faldt for noget tid siden over en der anbefalede den danske hjemmeside www.gashapon.dk. De handler med manga og anime merchandise, klistermærker, plakater, bamser, blade m.m. så jeg skyndte mig straks ind på hjemmesiden, læste deres regler og kriterier og bestilte nogle ting for omkring 300 kr. Der stod at jeg ville modtage mine varer inden for 3-7 dage. Da jeg havde ventet i 8 dage ringede jeg til dem, og de fortalte mig, at de ville vente med at sende min pakke til de havde fået nogle ting hjem fra amerika som jeg havde bestilt.. jeg havde ikke lyst til at vente, og bad dem bare om at sende de ting til mig som de havde på lager, og de sagde de, at det ville de gøre. Så ventede jeg 2 uger. jeg modtog ikke noget. Vi prøvede at ringe til dem, på begge telefonnumre (der stod 2 numre på deres hjemmeside) men det ene telefonmummer fandtes ikke længere, og det andet var optaget.. Jeg ventede i 3 uger, mens jeg med jævne mellemrum ringede til dem for at høre om mine varer, men de tog aldrig telefonen. Nu er det næsten 2 måneder siden jeg bestilte mine varer, og jeg har stadig intet modtaget. Jeg tror vi har ringet til dem omkring 15 gange, hvor vi har indtalt en telefonsvarer-besked og oplyst vores telefon nummer. de tog aldrig telefonen og jeg modtog aldrig mine varer..
Reply Disabled for Non-Club Members
Jun 1, 2008 4:03 AM
Oct 2007
26
Okay... det lyder ret underligt. Har du betalt for de ting du bestilte? Hvad var det du bestilte?
Har handlet med Gashapon.dk nogle gange privat og kender desuden ejeren, så tror bestemt ikke han er ude på at snyde dig. Har aldrig hørt om nogen der ikke fik deres varer.
Jun 3, 2008 5:39 AM
Mar 2008
4
Ja, jeg har allerede betalt.. Vi ringede til dem rigtig mange gange men telefonen blev aldrig taget.. Jeg bestilte 2 plakater, en nøglering og 2 ark klistermærker.
Jun 3, 2008 11:13 PM
Oct 2007
26
Ringede I på dette nr. 24822644?
Jun 5, 2008 6:15 AM
Mar 2008
4
ja, det mener jeg, da det var det nummer der stod i ordrebekrætelsen som jeg modtog, men første gang vi ringede til dem, og fik fat i dem hvor vi bad dem sende de varer de havde på lager, der gav han os et telefonnummer vi skulle ringe på, og det var det nummer vi brugte.. vi har desuden også emailet en del gange.
Jun 8, 2008 9:12 AM
Oct 2007
26
Jeg har vist ejeren af Gashapon.dk denne tråd nu og han vil se nærmere på sagen.
Jun 8, 2008 1:48 PM
Mar 2008
4
Tusind tak for det! :)
Jul 10, 2008 6:25 AM
Jun 2007
14
Jeg bestilte engang 2 Naruto headbands derinde ^W^ Rart at der er en Cosplay, Anime/Manga merchandise shop i danmark! XD Så skal man ikke til at betale told osv o.o;
May 31, 2010 10:40 AM

May 2010
2
Jeg har bestilt seks plakater der fra, tre af gangen. Den sidste gang jeg modtog plakater, var der en magen til første gang, pga. der ikke var flere af den sidste. De lovede så at sende en ny, og at jeg bare måtte beholde den jeg havde fået, men der er aldrig kommet en ny. Det var i december eller februar 2008.
Men synes det er fedt at der er sådan en shop i DK, så man er fri for handel over landgrænserne. :3
Can you see in the Darkness of Heart?
I want to keep it »Dark«. Heis »DARK MOUSY«.

I don't care what you say,
You're gonna love me someday!
I don't mean to talk so tough,
I just wanna be loved.
Aug 12, 2010 12:42 PM

Jul 2009
18
ahh en ting at tilføje:
hvis i samler på figurines så hold jer hellere fra den her side. De er bootlegs (falske) hele bundtet .___. fik mig et kig til j-popcon.

Samme gælder for Fantask i københavn, værre bootlegs finder du simpelthen ikke..
Reply Disabled for Non-Club Members

More topics from this board

» Hello everyone

denunikke - Dec 26, 2025

0 by denunikke »»
Dec 26, 2025 2:16 AM

» Must Watch

FictionAddiction - Jul 19, 2014

0 by FictionAddiction »»
Jul 19, 2014 3:10 AM

» Oversagen til at der ikke er så mange Anime'er i DK?

Onii-chan-kun - Apr 23, 2014

5 by Scrimitar »»
May 30, 2014 1:41 PM

» Gæt Anime serien!:D

frederik-tyvtyv - Apr 13, 2013

3 by Ph0esz »»
Apr 23, 2014 10:08 AM

» [CMD Subs]

Onii-chan-kun - Apr 21, 2014

2 by Onii-chan-kun »»
Apr 22, 2014 7:57 AM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login